پاورپوینت بازارهای مصرف و رفتار خرید مصرف کننده 21 اسلاید در قالب پاورپوینت قابل ویرایش
بخشی از متن فایل پاورپوینت :
خلاصه اهداف فصل
Ø مدل رفتار مصرف کننده
Øویژگیهای اثر گذار بر رفتار مصرف کننده
Øانواع رفتار تصمیم گیری در خرید
Øفرآیند تصمیم گیری خریدار
Øفرآیند تصمیم گیری خرید محصولات جدید
الگوی رفتار مصرف کننده
Øمصرف کنندگان تصمیمات خرید زیادی در طول روز می گیرند و این تصمیمات خرید نقطه توجه بازاریاب هااست.
Øبازارياب ها در مورد خريدهاي مصرف كننده (نوع خريد ، مكان، ميزان، برند مورد نظر، تعداد و دفعات خرید و ... ) مطالعه مي كنند .
Øپرسش اصلی بازاریاب ها چیست؟
مصرف کنندگان چه واکنشی از خود در برابر تلاش های متعدد بازاریابی نشان می دهند؟
طبق الگوی رفتار خریدار نقطه شروع، الگوی محرک – واکنش رفتار خریدار است.
الگوی محرک – واکنش رفتار خریدار
Øبازاریاب ها می خواهند بدانند که چگونه این محرکها در جعبه سیاه مصرف کننده تبدیل به واکنش می شوند؟
و...
raftar-kharid-masraf-konande_1685519659_61474_8524_1542.zip1.06 MB |